Implementační plán

Reforma je významným strategickým projektem a vyžaduje pečlivou přípravu. V první fázi se věnujeme výhradně přípravě strategie, tedy formulaci strategického záměru, a všechny vize, cíle, projekty a konkrétní kroky budou ve strategickém materiálu definovány a postaveny do vzájemného vztahu.

Implementační plán je součástí strategického materiálu a bude definován ve Fázi 6 v květnu 2013. Poté bude schválen a jako integrální součást strategie zveřejněn. Na základě schválené strategie vč. implementačního plánu bude strategie realizována a implementační projekty spouštěny podle stanoveného časového plánu.

Základní harmonogram přípravy strategie vypadá takto:

FÁZE 1 – Identifikace potřeby tvorby strategie (1.9. – 30.11. 2012)

  • Aktivita 1: Organizace přípravy strategie
  • Aktivita 2: Sběr dat
  • Aktivita 3: Analýza současného stavu, prognóza možného vývoje a návrh možných řešení
  • Aktivita 4: Analýza předběžné vize
  • Aktivita 5: Tvorba Vstupní zprávy

FÁZE 2 – Nastavení projektu (1. 12 – 21. 12. 2012)

  • Aktivita 1: Obsazení organizační struktury
  • Aktivita 2: Vytvoření projektového plánu tvorby strategie
  • Aktivita 3: Vytvoření Plánu spolupráce a komunikace
  • Aktivita 4: Vytvoření Plánu řízení rizik tvorby strategie

FÁZE 3 – Analytická a prognostická fáze (6. 1. 2013 – 28. 2. 2013)

  • Aktivita 1: Identifikace zdrojů dat a zpracování primárních analýz
  • Aktivita 2: Analýza dosavadních řešení včetně mezinárodní praxe
  • Aktivita 3: Analýza současného stavu
  • Aktivita 4: Analýza budoucího vývoje bez realizace dalších opatření
  • Aktivita 5: Kompilace analytické části strategického dokumentu

FÁZE 4 – Stanovení strategického směřování, priorit a variant (1. 3. – 21. 3. 2013)

  • Aktivita 1: Ověření vize a formulace strategických cílů
  • Aktivita 2: Výběr variant (y) k rozpracování

FÁZE 5 – Rozpracování strategie (22. 3. – 20. 4. 2013)

  • Aktivita 1: Zpracování cílů strategie
  • Aktivita 2: Nastavení soustavy indikátorů
  • Aktivita 3: Identifikace variantních opatření
  • Aktivita 4: Hodnocení a výběr opatření
  • Aktivita 5: Dopracování návrhu strategie

FÁZE 6 – Nastavení implementace, financování a vyhodnocování strategie (21. 4. – 30. 5. 2013)

  • Aktivita 1: Vytvoření hierarchické struktury prací
  • Aktivita 2: Nastavení řídící struktury implementace strategie
  • Aktivita 3: Nastavení plánu řízení změn
  • Aktivita 4: Vytvoření plánu řízení rizik a určení předpokladů úspěšné implementace strategie
  • Aktivita 5: Nastavení systému monitorování naplňování cílů strategie
  • Aktivita 6: Nastavení plánu evaluací strategie
  • Aktivita 7: Sestavení komunikačního plánu implementace strategie
  • Aktivita 8: Sestavení rozpočtu implementace strategie
  • Aktivita 9: Sestavení časového harmonogramu implementace strategie

FÁZE 7 – Schvalování strategie (1. 6. – 30. 6. 2013)

  • Aktivita 1: Revize a dopracování plánu schvalování strategie
  • Aktivita 2: Interní připomínkování a interní schválení strategie
  • Aktivita 3: Externí připomínkování a schválení strategie
  • Aktivita 4: Uzavření projektu

Napsat komentář

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Log Out / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Log Out / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Log Out / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Log Out / Změnit )

Připojování k %s